13.10 - 24.10 Päivystää Radicenterin EU asiakastuki.
Tukipyyntöihin voi nopeammin laittaa palautetta meidän EU tiimi jos lähettää tukipyynnön englanniksi!

Radicenter ei lähettää erikseen laskuja eikä tilintietoja sähköpostitse.
Verkkotunnuksen rekisteröintiajan tai webhotellin ennakkomaksua pystyy jatkamaan meiltä lähetetyn tiedotusviestissä olevan suoralinkin kautta!
Suoralinkillä menee asiakastilille ostoskorin alle, jossa pystyy vahvistamaan tilauksen ”Maksamaan” napilla. Seuraavalla sivulla, hyväksymällä sopimus- ja maksunehdot ja vahvistamalla yhteystiedot, ruksaamalla sopimusehtojen vieressä olevan laatikon, antaa systeemi maksuvalikot.
Mahdollista on maksaa tilauksesta:
verkkopankin maksulinkin kautta (vie suoraan omaan verkkopankkiin esitäytetylle maksulomakkeelle), klikkaamalla oman pankin logon päälle
lataamalla ennakkomaksun laskun tilinsiirtoa varten (nappi ”Haluan suorittaa ennakkomaksun laskulla maksun tilauksesta”).

HUOM! Suosittelemme maksaa verkkopankin maksulinkin kautta, kun maksu näkyy nopeammin meillä ja tilaus otetaan työn alle. Tilinsiirrossa ennakkomaksun laskulla voi mennä kunnes 2-4 työpäivää aikaa, ennen kun maksu saapuu ja tilaus menee työn alle.

(Virossa rekisteröityille Viron hallituksen ”yhtiöille” on mahdollista tilata sähköisen laskun – enemmän tietoa linkiltä: E-Arved . Suomessa ja EU’ssa rekisteröityille yhtiöille voi tulla tulevaisuudessa myös sähköisen laskun mahdollisuus EU’n PEPPOL toimivuuden (numeroiden) mukaan – lisätiedot laitetaan tälle sivulle kun ”sähköiset laskut” toimii myös Viron ulkopuolelle meidän systeemistä)

Radicenter 2021
Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä ja vastaavia tekniikoita toiminnallisuuteen ja muihin tarkoituksiin. Tämän sivuston käyttö tarkoittaa evästeiden hyväksymistä.
Hyväksyn.