Asiakastilille pääset kirjautumaan omilla asiakastilin tunnuksilla:
https://www.radicenter.fi/ sivun oikeasta yläkulmasta klikkaa linkille ”ASIAKASTILI”
Asiakastilin sivuilla voit tilata uusia ja jatkaa olemassa olevia palveluita, tarkastella tilauksia/laskuja ja ladata maksettuja laskuja.
Jos on asiakastilin salasana unohtunut:
Jos on asiakastilin (eri tunnus kuin cPanel webhotellintilillä) salasana/käyttäjäntunnus unohtunut, klikkaa kirjautumissivulla nappia ”Unohditko salasanasi?”
Laita seuraavalla sivulla kenttiin:
1. Oma sähköposti TAI käytössä oleva verkkotunnuksen nimi muodossa omaverkkotunnus.fi (ilman www etuliitettä!)
2. Uusi salasanaa 2x (Pitäisi olla vähintään: 8 kirjainmerkkiä, 1 iso , 1 pieni kirjain, 1 numero ja 1 ”tavallinen erikoismerkki”)
3. Suorita Captcha tarkistus
4. Klikkaa nappia ”Lähetä”
Sen jälkeen lähetetään tilin yhteyssähköpostille vahvistusviesti tilin käyttäjäntunnuksen kerä, josta voit suoralinkillä aktivoita uuden salasanan ja kirjautua asiakastilille!
Jos on tarvetta päivittää asiakastilin yhteystietoja mutta ei ole pääsyä asiakastilille (unohdunut tunnukset yms.):
Lain ja tietoturvan mukaan me emme pääsee lähettää tilin tietoja eikä tunnuksia muille sähköposteille kun ne, mitkä on asiakas itse laittanut asiakastilille. Samoin meidän on tarkistettava palvelun omistajan henkilöllisyys ja pynnön ajankohtaisuus.
– Jos asiakastilillä oleva sähköpostiosoitte on vanhentunut eikä sinne oo enää pääsyä ja tulisi se vaihtaa/päivittää:
1. Kirjautuumalla asiakastilille (https://www.radicenter.fi/ sivulla oikeasta yläkulmasta klikkaa linkille ”ASIAKASTILI”), omilla asiakastilin tunnuksilla (eri kuin cPanel hallintapaneelin tunnukset)
2. Asiakatililla Profiili -> sivun alaosasta ”Muokkaa” nappia -> uusi yhteyssähköposti ja tallentaa.
Sen jälkeen lähetetään kaikki uudet tiedotusviestit jo uudelle sähköpostiosoitteelle ja voi asioita sen kautta!
– Huom! Jos asiakastilille ei oo pääsyä (unohtunut tunnukset eikä ole mahdollista käyttää vanhaa yhteyssähköpostia) tulisi vahvistaa asiakkaan henkilöllisyys:
– Yksityistilillä:
Tilin omistaja lähettää meille kopion (skannattu ta valokuvattu) omasta Suomen ID-kortista tai Passista (Kela- eikä ajokortti eivät kelpaa) ja allekirjoitetun pyynnön uusien yhteystietojen kerä.
– Yritystilillä:
Yhtiön/Yhdistyksen puheenjohtajan allekirjoitetulle pyynnölle, päivittää asiakastilin yhteystiedot uusilla yhteystietoilla, hänen Suomen ID-kortin tai Passin (Kela- eikä ajokortti eivät kelpaa) skannatun (tai valokuvattuun) ja asiakirjan/YTJ rekisterin ote/kopio mukaan, jotta lain mukaan olisi pyyntö autentikoitu ja samoin yhtiön edustaja (kuka sen pyynnön tekee).
HUOM! Jos on käytössä uusi sirulla varustettu Suomen ID-kortti, riittää myös digitaalinen allekirjoitus hakemukselle (PDF muodossa), silloin ei oo tarvetta henkilöntodistuksen kopiolle! Enemmän tietoa asiasta myös sivulta: https://dvv.fi/kansalaisvarmenne-ja-sahkoinen-henkilollisyys
Heti, kun henkilöllisyys on vahvistettu, päivitämme yhteystiedot myös asiakastilillä!