Radicenterin asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat:
29.03 - Asiakastuki on suljettu
Kaikki muut palvelut toimi normaalisti! - Palvelimientiimi seuraa palvelimia 24/7

Miten semmoinen voi tapahtua?

Vaihtoehtoja on useita:

1. Sähköpostiohjelma päivitettiin tai oli automaattinen päivitys ohjelmalla laitteessa – sähköpostiohjelmaa päivitettäessä tapahtui virhe, joka johti viestien poistamiseen;
2. Käyttäjän toiminnan takia – käyttäjä on vahingossa poistanut viestejä webmailin tai sähköpostiohjelman kautta;
3. Sähköpostitiliä on käyttänyt luvaton henkilö – sähköpostitilin salasana oli liian yksinkertainen/helppo tai käyttäjän tietokoneessa on ollut haittaohjelmia tai samat käyttäjäntunnukset on ollut käytössä myös muuallakin jossa on esiintynyt ongelmia).

Sähköpostiviestien palautus on mahdollista vain, jos käytit omaa sähköpostitiliä webmail- tai IMAP-tilin kautta.
POP3-tilillä viestit tallennetaan vain käyttäjän tietokoneelle, jolloin emme voi palauttaa niitä.
Lisäksi, jos POP3-tilin asetuksissa on määritetty, että vanhemmat viestit poistetaan palvelimelta, POP3-tili poistaa vanhemmat viestit sähköpostipalvelimelta, jolloin emme voi palauttaa niitä.
Jos sinulla on POP3-tili sähköpostiohjelmassasi, sinun tulee huomioida kyseisen tilin asetuksissa, että viestejä ei poisteta sähköpostipalvelimelta.

Jotta voisimme palauttaa sähköpostisi, meidän on tiedettävä tarkka päivämäärä, jolloin viestit poistettiin tai milloin viestit viimeksi oli tallessa.

Sähköpostiviestien palauttaminen varmuuskopiosta on hinnaston mukainen maksullinen palvelu.

Näet luettelon lisäpalveluista osoitteessa:
https://www.radicenter.fi/maksulliset-lisapalvelut-3/

 

Radicenter 2024
Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä ja vastaavia tekniikoita toiminnallisuuteen ja muihin tarkoituksiin. Tämän sivuston käyttö tarkoittaa evästeiden hyväksymistä.
Hyväksyn.