Jos teidän tili on siirretty cPanel palvelimelle, löytyy ohjeet sivulta:
Siirto cPanel palvelimelle

Asiakastuki:
Ma-Pe 09.00-17.00

 

24/7 toimii palvelimien tekninen monitorointi.

Yhteystiedot:
Puh: (0) 75 325 1222
S-posti: tuki [@] radicenter.fi

Tämän sivun tarkoitus on lähettää palvelimien tiimille vikailmoitus palvelimen virheestä, jos on varma ettei ongelma ole oman verkkosivun/tilin puolella! Oikealla on näkyvissä esimerkkejä virheistä/herjoista joita hoita palvelimien tiimi.  ”Vikailmoitukset” joita palvelimientiimi ei hoitaa välitetään asiakastuelle.

 

KRIITTISIA VIRHEITÄ OVAT:
+ Koko palvelin ei toimi (sähköposti,verkkosivu,hallintapaneeli,yms.)
+ Palvelin ei vastaa ping komennolle
+ DirectAdmin/cPanel hallintapaneeli ei avautuu
+ PHP ei toimii
+ FTP palvelin ei toimii
+ MySQL palvelin ei toimii
+ Sähköpostin palvelin ei toimii
+ Installatron ei toimii
+ Sitebuilder ei toimii

KRIITTISIÄ VIRHEITÄ EIVÄT OO:
+ Kysymyksiä/ongelmia tilauksia kohti
+ Ongelmia verkkotunnusten rekisteröinnin kans
+ Koodausvirheitä kotisivun koodissa
+ Ennakkomaksun loppumiseen jälkeen palveluiden taasaukaisu.

Kriitisen-/palvelinvirhen lähettämisen jälkeen tarkistaa palvelimien tiimi sen viestin. Jos kyseessä on ongelma palvelimella, hoitaa palvelimien tiimi sen. Jos ei, laittaa siihen palautetta asiakastuki aukioloaikoina.

Palvelimientiimi ei lähettää palautetta vikailmoituksille. Jos on enemmän kysyttävää asiata kohti, tulisi lähettä sähköpostia asiasta asiakastuelle

Radicenter 2018