1. Lähetä nimesi ja puhelinnumero, niin käyttötuki soittaa itse takaisin.
  2. Captcha tarkistus:
User login

Käyttötuki
Ma-Pe 09.00-17.00




Käyttötuen yhteystiedot:
Puhelin:
09 2316 4142
S-posti:tuki@radicenter.fi

Miten löydetään nopeampi ratkaisu ongelmiin?


Tarkka viankuvaus nopeuttaa ongelman luonteen selvittämistä ja ratkaisua.
Tässä muutama vinkki.
  • - Aloita aina viestit kertomalla, mitä verkkotunnusta ongelma koskee
  • - Kuvakaappaus virheistä kertoo usein enemmän kuin tuhat sanaa

1. Jos on ongelmia sähköpostiohjelman käytössä (Outlook, Thunderbird)
  1. Tarkista sähköpostitilin toimivuus webmailin kautta (www.omadomain.fi/webmail). Jos pystyt siellä vastaanottamaan ja lähettämään sähköposteja, niin palvelimella on kaikki kunnossa.
  2. Tarkista sähköpostiohjelmassa tilin asetukset (Oikeat asetukset löydät TÄÄLTÄ)
  3. Virheilmoituksen mukana pyydämme lähettämään meille kuvakaappaus sähköpostitilin asetuksista (saapuva ja lähtevä).
  4. Jos et ole saanut sähköpostiviestejä, jotka tiedät, että varmasti on lähetetty sinulle, ilmoittakaa meille seuraavat tiedot: aika, milloin viesti lähetettiin, lähettäjän osoite ja vastaanottajan osoite.
2. Jos sivusto tai sivuston hallintapaneeli ei toimi, lähetä meille aina virheilmoituksen mukana kuvakaappaus.

3. Jos tililtäsi on kadonnut tiedostoja tai sähköposteja, ilmoita meille viimeinen päivämäärä, milloin tiedostot vielä varmasti olivat palvelimella.

4. Jos et pääse sivustollesi, DirectAdmin hallintapaneliin tai sähköpostiin, laita viankuvakuksen mukana myös käyttämäsi internetyhteyden IP-osoite (löydät sen osoitteesta: http://www.radicenter.eu/ip/).